En dag kvar

Folk här hemma är inte riktigt kloka. Vi har redan tre hamstrar och nu ska vi lixom ha en till. FYRA hamstrar är liiiiite mycket. Aja, mickis är super mega glad och jag tänker fortfarande inte städa burarna. Eftersom då blir det tre burar att städa. Yay.
Idag har jag inte gjort något kul alls. Jag har bara städat och det e verkligen inte kul, på något sätt. Liza kommer inte hit idag, men vi ska hitta på nåt någon annan dag den här veckan. :D                                                                        
Här är en bild på mina skooor, som jag e kär i just nu. Dom ska jag ha på mig på nyår, det kommer minst sagt bli intressant. x) ojdå fin kvalite på bilden :S men men man ser ju lite? ^^



Bertil heter denna snögubbe som jag och Gustaf gjorde för några dagar sen. Han har smält lite och han har massa snö i ansiktet men snygg är han ändå!


Jag vill bara avsluta mitt lilla inlägg med att jag har världens finaste bästis och jag älskar dig oxå. :D <33


Kommentarer

Något du vill skriva till mig?

Här skriver du ditt namn eller smeknamn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

Har du oxå en blogg? Skriv adressen här då:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0