Snö, snö och ännu mer snö

Jag vill bara börja med att säga att om folk inte gillar min blogg så behöver man inte läsa. Så sluta klaga, jag har inte tvingat dig att läsa, det får man göra frivilligt.
JAG HAR JULLOV. Det är helt sjukt, jag har nog inte fattat det själv än. Terminen har gått jättefort. Vi hade avslutning igår i kyrkan och det var jättefint. Som 9:a får man se massa saker som inte alla andra ser i kyrkan, eftersom man får sitta där längs fram och se på alla. Tex. en lärare somnade och det var ganska svårt att hålla sig för skratt då. Och det vara bara EN av alla roliga saker som hände.
Vi fick ju våra betyg igår också och jag måste bara säga att jag är väldigt nöjd, särskilt för att vara hösttermin och lärarna håller ner betygen.
Idag ska jag handla julklappar med Minna och om man tittar ut nu ser det ut som att man blir en snögubbe bara man går ut, det blåser och snöar väldigt mycket här.
Och en sista sak. Om folk vill ha en julklapp av mig är det en bra idé att säga vad dom önskar sig, annars får dom något helknäppt. Så det så.
Nu måste jag klä på mig så jag inte fryser ihjäl ute i snön. Vi ses när jag kommer hem.


Kommentarer

Något du vill skriva till mig?

Här skriver du ditt namn eller smeknamn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

Har du oxå en blogg? Skriv adressen här då:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0