Sovmorgon och 5 dagar kvar till jullov

Idag är det sista fredagen i skolan på hela 2009. Det e helt sjuk vad tiden har gått fort. Sen får man då jullov på onsdag kväll, direkt efter en volleyboll turnering men det överlever vi nog. Det ska bara bli så skönt att äntligen få jullov. 25 dagar utan massa pluggande. Okej jag behöver visst plugga inför nationella proven och läsa "mina drömmars stad" och göra mitt bildprojekt.

Nu ska ja gå till bussen om ca 20 minuter, har sovmorgon idag och ska möta Minna vid Eneby Torg. Förstår inte hur jag kom upp imorse, trots att jag satte 3 alarm på mobilen så jag inte skulle försova mig, jag är så trött. Jag orkar inte ens gå upp från sängen nu.
Men nu ska ja borsta tänderna så jag inte missar bussen. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: ssaa

tja

2009-12-11 @ 23:16:26

Något du vill skriva till mig?

Här skriver du ditt namn eller smeknamn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

Har du oxå en blogg? Skriv adressen här då:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0