No lifer :D

Det var ju årets skämt att jag skulle hinna fixa klart min header. Vi kan lixom inte ha ett liv i min skola. Det är så sjukt mycket plugg tex denna vecka har jag "bara":
*Spanska prov
*Kemi prov
*Matte test (har haft redan ^^)
*Svenska redovisning
+ typ 10000000 läxor oxå.
Och folk säger att alla har så här mycket i 9an. Hell no säger jag.
Idag har jag iaf varit i skolan och hängt med skönisarna Minna och Pems. Maten var typ någon gegga så vi gick inte alls och köpte julskum och choklad, inte alls.
Nu ska jag egentligen plugga, men det e roligare att sittar och chatta flummigt med Pems och Minna. Så jag ska plugga. Någon gång. ^^
När jag kommit på hur man laddar upp bilder så att dom inte blir mini små lägger ja in några, ska fråga Minna hur man gör :D
Kramp SWAMP


Kommentarer
Postat av: Pems (:

Japp det e en skitig-plugg-sats-skola man går i .D

2009-11-30 @ 18:01:06
Postat av: Minna

japp, håller med min lille vän när det gäller att Enhagen är skitig-plugg-sats-skola. Den har också HELT ORGINELL och HELT HEMMAGJORD (Home made för er som inte fattar det) mat! Hallelujah för det! Det finns ju ingen risk att vi går upp i vikt så länge vi äter där. Eller är det det vi gör? Lösningen = LIDL!



Minna <3 Lidl 4life!

2009-11-30 @ 19:49:25
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/

Något du vill skriva till mig?

Här skriver du ditt namn eller smeknamn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

Har du oxå en blogg? Skriv adressen här då:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0