Överenskommelsen sprack...

Japp det gjorde den och det är otrolig nog INTE mitt fel. Det var Liza som gjorde det. Hon RINGDE.
Så det positiva är att jag kan messa och ringa hur mycket jag vill nu utan att få dåligt samvete, och det hade jag gjort om bara jag haft pengar på mobilen. Vilket jag då inte har.

Överenskommelsen handlade om att vi inte skulle stalka folk som vi gillade. För då blir dom som vi gillade irriterade. Så därför kom vi på en perfekt lösning. Inte messa på en vecka. Det ändrades till att inte smsa först. Sen fick vi inte ringa heller, bara svara.

Jag klarade 5 dagar. *STOLT*

Detta inlägg är INTE ALLS till för att Liza ska få känna sig skyldig.



Jag har faktiskt förlåtit henne. :D

Kommentarer

Något du vill skriva till mig?

Här skriver du ditt namn eller smeknamn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

Har du oxå en blogg? Skriv adressen här då:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0