Redan söndag O.o

Jag borde vinna pris för mest uppdatering eller något :D
Men jag har nästan aldrig något intressant att skriva. Tråkigt men sant.

Denna helg har jag pluggat, pluggat lite mer och pluggat ännu mer. Väldigt trevligt tycker jag.
(förresten vilket mobbad ord ordet MER är. Det ser väldigt skumt ut O.o)

Fast igår kväll pluggade jag inte. :O För bästis och jag var nämligen på filmkväll hemma hos Antooon. Emil och Victor var oxå med. Det var väääldigt trevligt x). Vi tittade på den makalösa, underbara filmen TWILIGHT. Sen "bråkade" vi lite och bombade varandra med kuddar, men sånt får man ta om man snor någon mobil -.-'

Nu ska jag försöka äta upp mina spanskaböcker så jag slipper plugga. ;)


Kommentarer
Postat av: Lizaaaahhh

sv: VADÅ KLICKADE FEL?!?!??! TA BORT HNM SOM VÄN ISF DRYGA LILLA UNGE

jag glömde dig med flit ^^ för du la till HAN som vän och du kommenterar inte

<3

2010-02-13 @ 18:07:02
Postat av: Lizaaaahhh

OCH btw hur blev det med dansen egentligen du skriver ju inget om den? :)

2010-02-13 @ 18:07:33

Något du vill skriva till mig?

Här skriver du ditt namn eller smeknamn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

Har du oxå en blogg? Skriv adressen här då:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0