1 januari 2010

Är det bara jag som tycker det känns helsjukt att säga 2010? Det går ju knappt att skriva. 2 0 1 0. Det känns det verkligen inte som.
Idag har varit en riktigt göra-ingenting-dag. Nyårsafton tillbringade jag hemma hos Anna. Det var supermega kul och sällskapet var också trevligt. Tack tjejer för att ni gjorde nyårsafton så bra som det blev tillslut.
Jag var väl hemma runt ett någon gång. Då kollade vi på film och somnade runt halv 4. Vaknade sedan av min mobil som hade dåligt batteri (-.-') vid halv 11. Det betyder att jag sovit SJU timmar och nu e jag död.
'
Lista på saker jag gjort på min göra-ingenting-dag:
* Kollat på den ytterst intressanta dokumentärfilmen "Pica pica" som är i skatperspektiv.
* Sett på mtv top 10 x 10 best of 2009.
* Hittade ett "Blue water high" avsnitt som jag var tvungen att kolla på.
* Ätit choklad.
* Suttit (sitter) vid datan.
* Försökt göra något åt mitt fågelbo till hår (det var INTE smart att borsta det)
Sen har jag nog inte gjort något mer.
Bilder från kvällen står Minna för så jag har inga. Men dom hon har e inte precis smickrande på något sätt. Men det spelar ju ingen roll. x)
Nu ska jag hitta något annat sjukt onödigt att göra så försöker jag få ihop något litet inlägg lite senare.
Gott nytt år folket!


Kommentarer
Postat av: FERHAT - STUDERAR TILL SJUKSKÖTERSKA

Gott Nytt År! :D



Hur tror du detta år kommer vara? :)

2010-01-01 @ 18:54:39
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: chatte & sofia

haha låter bra.

2010-01-01 @ 18:55:25
URL: http://elitsnack.blogg.se/

Något du vill skriva till mig?

Här skriver du ditt namn eller smeknamn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

Har du oxå en blogg? Skriv adressen här då:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0