Bildarbete och annat småkul

Jag sitter och jobbar med mitt bildarbete. Eftersom jag har noll talang går detta inte så bra. Sen ska det ju vara klart om tre veckor, min takt är inte snabb på något sätt. Jag ritart "figurer". Mer får ni se när det e helt klart.

På torsdag är det dans i Tebban. Det kommer bli intressant, jag ska iaf dansa med Minna. Vi kommer vara bäst och vi ska fixa en egen bugg-tävling, så det så.

Nu borde jag verkligen fortsätta med bilden, sen ska jag läsa Mina drömmars stad och plugga lite kemi. Engelskan har jag redan varit extremt duktig och gjort.



Jag är inget fan av techno men denna låt äger faktiskt!
Tropical - Atomic Inc



Nu ska jag verkligen bli klar med detta!



Kommentarer
Postat av: Lizaaaahhh

sv: VI SKA ÄGA ALLA PÅ DANSEN :DDDD <333 jag sa aldrig att det var hemskare än nian.. :P

2010-01-22 @ 20:57:18

Något du vill skriva till mig?

Här skriver du ditt namn eller smeknamn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

Har du oxå en blogg? Skriv adressen här då:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0