Dans och lite annat sånt

Jag är super död efter igååår. Mina fötter gillade tydligen inte att gå i mina converse. D: Taskigt värre...

Men i alla fall så var alla nior i Täby i täbban och dansade. Jag kom typ dit med inga förväntningar alls och ville bara gå hem. Alla stod i små "gäng" och man kände sig jätteliiiten.
Sen började alla dansa, det var mega kul, faktiskt. Jag hittade massa gamla klasskompisar och folk man inte träffat på jättelänge. Men roligast var det att dansa med helt random folk som man inte kände. Det var bara att bjuda upp någon och dansa. Så jag dansade med ganska många. Det pinsamaste var när jag skulle dansa med en kille och då skulle vi dansa KYCKLINGDANSEN!!!! men det var ganska kul det med ^

Nu sitter jag och chattar med Liiizaaa.
Idag skulle jag egentligen ha hittat på något med Tobbe, men när jag kom hem la jag mig på sängen och nästan somnade så det var ju inte så stor idé D: Men vi ska hitta på något någon annan dag förhoppningsvis. ^^

Imorn ska jag jobba med dansprojektet hemma hos Minna. Vi får se hur det går, för vi måste hitta en film eller video. :P Ska sova hos henne oxååå.

PÅ SÖNDAG BÖRJAR DANSEN, JAG ÄR TAGGAD TILL TUSEN LIZA!!!


Jag har inga bilder från danseeen D: men folk får överleva ändå, det hoppas jag seriöst att ni gör.




Kommentarer
Postat av: Lizaaaahhh

Va bra att det va kul på dansen igår :DDDD jag tkte så synd om dig ;) <3

the fray - you found me HEJ KNARKA

JAG TYP BAH WALLABLÖÖÖÖH GUUUD VA KUL MED DANSEN :DDDD !!!! <33333333

2010-01-23 @ 00:14:23

Något du vill skriva till mig?

Här skriver du ditt namn eller smeknamn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

Har du oxå en blogg? Skriv adressen här då:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0