Mitt andra blogginlägg 2010

Klockan snart halv nio?! Lixom hur går det ihop? Jag tyckte den var 12 nyss. Det var ju kul att klockan var så mycket.
I alla fall så var det inte det jag tänkte skriva. Jag ville bara skriva att mitt nya beroende är "Teen Mom". Äntligen en tv-serie med normala problem, inte fejk utan den är verkligen bäst. Jag är lycklig att den finns. Fast jag tror inte den klår "Gossip Girl", bara nästan.
'
Sista helgen jag kan göra vad jag vill, sen måste jag verkligen börja plugga. Har så mycket jag måste göra tills skolan börjar. D:
'
Tänkte lägga in en låt som jag nästan lyssnat sönder sen bästaste Liza la in den på min spotify spellista. :D



Kommentarer

Något du vill skriva till mig?

Här skriver du ditt namn eller smeknamn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

Har du oxå en blogg? Skriv adressen här då:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0