Morgooon

Nu sitter jag och äter frukost. Intresseklubben anteckar...
Jag måste städa mitt rum OCH packa innan ett, för då blir jag hämtad av Minna. Jag förstår inte hur jag själv tänker ibland. Menmen det måste funka ändåå.
Hehe, jag har egentligen inte alls tid att skriva i bloggen nu, men den är ju lätt förstprioriterad ^^ vet inte om det är ett ord men jag kan ju uppfinna ett helt nytt ord annars :D
Jag vill bara avsluta mitt morgoninlägg med att philadephia ost med tomat och pesto smak FAKTISKT är gott.



Kommentarer
Postat av: Lizaaaahhh

fast det låter skitäckligt <x vem är det egentligen som du smsar med och påstår allt det här? :O <3

2010-01-23 @ 18:03:29

Något du vill skriva till mig?

Här skriver du ditt namn eller smeknamn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

Har du oxå en blogg? Skriv adressen här då:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0