Nu skriver jag mitt långa inlägg

Ja, jag vet inte vart jag ska börja men jag tror kanske kronologiskt ordning funkar?

I söndags var världens bästaste Liza här hos mig. Vi skulle egentligen har bakat våra specialkakor med en gång, men såklart så hade vi inget smör. -.-' Då kan man kolla på Stormbreaker istället med Alex Pettyfer och dregla lite. Sen kan man oxå konstatera att vi inte orkar se klart på den utan gå till Ica och ska köpa smör och Lizas julklapp (hon ville ha en Bounty). Jag kände mig, trots att hon ville ha en sådan, ganska taskig för jag fick världens finaste present av henne.
Sen när vi köpt smör och allt gick vi hem och började baka våra kakor och failade lite för jag glömde platta till dem. Men dem blev goda ändå. Vi kollade även på Inglorious basterds, den var bra men lite äcklig ibland. (AA)
Efter vi sett filmen behövde Liza åka hem D: så då skjusade vi hem henne.


Liza som äter på sina händer!


Våra kakor i ugnen :) (glömde fota dem när de va klara)


Sen i Tisdags var jag med Hanniiis. :D Vi var och såg Avatar!!! Den filmen var verkligen superduper mega bra och jag är kär i den just nu. Jag sitter och knarkar soundtracket på spotify just nu.
JAG
MÅSTE
SE
DEN
IGEN
Så om någon har lust att ta med mig på den protesterar jag inte. x)


Men iallafall så sov Hanna sen över här och vi var ganska trötta och flummade. Mer behöver jag nog inte säga. Men kul hade vi iallafall. Och somnade vid typ 4. Vi som skulle upp tidig och plugga. Det gick verkligen bra, eller inte.



Idag har jag varit på konstmuseum. O.o Det va ganska coolt ändå, tavlorna var fina. :) Nu ska jag snart gå till Hanna för jag skulle vara där klockan 3. Fast innan det måste ja skriva en till sak.

JAG FATTAR INTE DENNA RUBRIK!

Lixom vaddå kallare?! Igår var det -12 grader. Idag var det -5 grader. Ville bara avsluta mitt inlägg med det.

Det var något mer jag skulle skriva men jag kommer seriöst inte ihåg vad det var. Sorgligt jag vet, men sånt e livet.

JUSTE... jag skulle skriva att jag förmodligen ska fixa min nya design på bloggen idaaaag. :D Den e rosa och jätteflumm men det blir kuligt ska ni se.

Nu ska jag snart gå till Hanna :D Hejdååååå




Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jodå, jag ska nog se den. =)

2010-01-07 @ 14:42:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Lizaaaahhh

neeeej min julklapp som jag fick va finare än den du fick :'D och goooare ;>

Våra kakor äger uuut :D men vi ska ju äta glass på söndag så det kanske vi klarar oss utan då? :P

JAG SKA SE DEN IGEN IMORGON :D

Det kanske blir typ -34252345 grader, vad vet man ;3

Ha det kulikulkul så kollar jag in din bloggdesign ikväll OwO

<3333

2010-01-07 @ 14:53:34
URL: http://sekai.blogg.se/
Postat av: Mickis :)

Sluta ljug, du sa att ni somna vid två. Både du och hanna sa det. Och man ljuger inte för sin syster <3

2010-01-07 @ 16:44:17
URL: http://mwoo.blogg.se/

Något du vill skriva till mig?

Här skriver du ditt namn eller smeknamn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

Har du oxå en blogg? Skriv adressen här då:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0