Pluggelipluggplugg

Nu råkade jag komma på att jag har engelska läxa till imorn, kanske spanska läxa (?). Sen till torsdag har jag fysik och på fredag har jag matte och svenska läxa.
Detta är ändå ganska lite läxor, YAY :D Jag kanske kan ha ett liv ändå. Fast nu ska jag vara en no-lifer och pluggeliplugga.
Låt oss hoppas att Barbro börjar äta på mina läxor så att jag inte kan göra dem. ^^
Juste och enter funkar inte när jag bloggar med safari, men jag e för lat för att byta till firefox just nu (A)



Kommentarer
Postat av: Lizaaaahhh

Jag har engelska NO och franska läxa ;___; <333

2010-01-27 @ 15:51:36
Postat av: Lizaaaahhh

sv: jaaa SÅKLART jag gör :OOO !!! <333 det e ju forskning typ ;___;

2010-01-27 @ 16:25:44

Något du vill skriva till mig?

Här skriver du ditt namn eller smeknamn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

Har du oxå en blogg? Skriv adressen här då:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0