Skridskor

Jag åkte aldrig till Minna idag. Hon mådde inte bra och så imorn behöver jag vara hemma tidigt, så jag hinner plugga lite innan Liza kommer. Vi ska nämligen på dans imorn och äga ut alla, så det så.x)

Hanna undrade om jag ville åka skridskor med henne idag så jag har åkt ett HELT varv runt rönningesjön på ca en timme. Vi var jätteduktiga, faktiskt. Det var jättelänge sedan jag åkte. Ville bara påpeka det. :P Sen är mina fötter döda efter det oxå.
Jag ramlade faktisk BARA två gånger, Anton. Det är heeelt okej att göra det. Du kommer ångra dig ikväll. -.-'

Nu ska jag plugga lite mer spanska och sen äta middag någon gång och sen träffa Hanna igen och Victor, Anton och Emil. ;)


Kommentarer
Postat av: Lizaaaahhh

jag vill oxååååå ;___; måste sitta här hela kvällen och hela natten med min jävla noläxa, skjut mig? :> <3

2010-01-23 @ 18:01:13

Något du vill skriva till mig?

Här skriver du ditt namn eller smeknamn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

Har du oxå en blogg? Skriv adressen här då:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0