Varför har jag lucia glitter på mitt rum?

Varför ser bara designen bra ut i Firefox och inte i Safari? Det stör ja mig på.

Idag har jag varit jätteduktig och städat hela mitt rum (för utom garderoben). Den tänker jag städa någon annan gång, för den vågar jag inte ens öppna. För då kommer allting ramla ut. D: Inte bra.
Okeeejdå jag erkänner, jag gömde lite under skrivbordet, men jag vet inte ens vart jag ska ha allt. Sen kan man ju tänka att det som inte syns finns inte. :D
När jag städade hittade jag min söta, ljusblå tjockis ipod. Den funkar faktiskt. Utom att den piper lite ibland, men herregud den är så bäst ändå. Den har överlevt mycket här i världen tex. en gång fick den för sig att utforska ett berg. Det överlevde den. Min nano kan känna sig utägd. Den skulle inte ens klara att man råkade tappa den.
En blåå har jag :D Och nej, denna bild har inte jag fotat, den tog jag faktiskt från internet :$


Kommentarer
Postat av: Lizaaaahhh

HEHE....

Det där med luciaglittret KAN vara mitt fel (A)

refererar till brottning på golv

C: <3

2010-01-09 @ 18:02:29

Något du vill skriva till mig?

Här skriver du ditt namn eller smeknamn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

Har du oxå en blogg? Skriv adressen här då:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0