Pickniiiick :D

Känner att jag aldrig bloggar längre x) Aja, idag hade jag picknick med Maria :D det var super myyys ^-^
Imorn ska jag jobba och sen hem till Minna och hälsa på Hugo, en dvärgpincher som hon passar.
Igår var jag på grönan med massa människor :P Det var awesome och man kan inte hångla i insane utan giraff-hals, fritt fall tilt borde vara typ 50 meter högre och rosa hattar e mainstream ;)
Jag har blivit en bdb tönt :O För då tvingas man ladda upp bilder, det orkar jag inte annars (A) fan oxå D:

Kommentarer
Postat av: veronica

SVAR: TUUUUUFFT! Det äger att avra 157,8. Fett näjz. Killarna blir ju som galna ;DD

2010-07-01 @ 00:25:29

Något du vill skriva till mig?

Här skriver du ditt namn eller smeknamn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

Har du oxå en blogg? Skriv adressen här då:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0