TUNISIIIIS

Jag lovar på heder och samvete att blogga när jag kommer hem från Tunisien :D 19-26 juni är ja bortaaaaaaaa!
Minna jag mailade din header till dig, fast om du vill ha 2 bilder till maila dom till mig så fixar jag det när ja kommer hem :D <3
Lite cred till mig tycker jag för min väska väger 14 kilo och den får väga 15 (H)
Ajaaa nu måste jag packa mitt handbagage enligt mamma för hon tror jag kommer glömma massa saker annars :O jag fattar inte vad hon menar med det O.o
HEJSVEEEEEJS OCH HA DE BÄST I SVERIGE MEDANS JA BOR PÅ EN STRAAAAND OCH BLIR BRUUUUN ;D

Kommentarer

Något du vill skriva till mig?

Här skriver du ditt namn eller smeknamn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

Har du oxå en blogg? Skriv adressen här då:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0